Sivut

torstai 28. huhtikuuta 2016

               HYVÄN MIELEN VIIKKO 
                       25.4.- 1.5. -16


Päivätoiminnan asiakkaiden hyvän mielen mietteitä, jatkaen lausetta:

MINULLA ON HYVÄ MIELI......
-"kun on hysteerikot kaukana"
-"kun tänä aamuna heräsin terveenä tähän viikkoon"
-"kun vanha avopuolisoni laittoi onnittelukortin täyttäessäni    vuosia"
-"kun näin veljeni"
-"kun tulin tänne"
-"kun sain nukutta koko yön ilman heräämistä"
-"kun kesälintuja saapunut pihapiiriin, tulomatkalla kuulin että    kirjosieppo, käki ja pääskytkin, en tosi kuule niitä, mutta näkö  jonkiverran tallella"
-"kun aamulla nouystessa olin jotakuinkin terveenä ja jaksoin  lähteä  päivähoitoon?!"
-"kun sain lottovoiton"
-"kun on ystäviä lähellä"
-"kun herään uuteen aamuun"
-"kun olen tässä hyvässä kunnossa ja pääsen lähtemään          päiväpiiriin"
-"kun saadaan vesisateen jälkeen lämmintä"
-"kun aamulla olin näin hyvässä kunnossa"
-"kun seija saunotti"
-"kun lähdin tänne"
-"keväästä tulee hyvä mieli!"
-"Kun olen näin hyvässä kunnossa"
-"kun lapset soittaa"
-"kun Pirjo haki vempeleen"
-"kun kuuntelen musiikkia"
-"kun ystävälliset ihmiset tulee vastaan"
-"kun lapsia tulee käymään"
-"kun orgidea alkoi kukkimaan"
-"kun aurinko paistaa ja on kesä tulossa"
-"kävelen puutarhassa, jossa on paljon kauniita kukkia"
-"67 vuoden takainen ystävä kävi vierailulla"
-"ilma on kaunis"
-"pääsen omalla autolla maailmalle"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti